forum

Welcome to Skandinavien! - The Introduction Thread

posted
Total Posts
249
show more
Fatal3ty
Mitt navn er Anne og jeg er 30 år gammel. Jeg bor på Lofoten. Jeg liker å spille PC og Playstation, og jeg er alltid alene.

Ellers er det ikke mye å si :)
Br00tal
Hej hej.
Lyckades hitta hit på något sätt.

Jag är Br00tal, irl name är Poya och jag är 22 år. Spelat osu i 4 månader (reggade för 6 månader sedan).
Bor i varberg (en liten sketen ort 7 mil söder om göteborg)
Är ett levande touhou lexikon på fritiden.
Gillar mjölk, varmkorv och att tända brasor.

Precis bytt från mus till tablet och blivit lite bättre, men är fortfarande trash.
L0KE_old
Yo! I'm Loke, an 18 year old dude from Denmark. I draw and stuff.
I just started playing, and I'm loving it so far! I've always been a fan of rythm games, so it's beyond me how I didn't notice osu before now, but oh well! I'm here now :D
DeanAmbroseFan
Haii :3
My name is DeanAmbroseFan but my real name is Leighla. But if you prefer you can call me Leigh or something, I like nicknames >w<
I live in Davenport, Iowa with my boyfriend Colby.
I'm 26 in age and brought to the world on 7th June.
I like to watch Dexter and American Horror Story...
And that's it.
Baii 8-)

(I'm on instagram with the name leighlaschultz, yeah, the one with the bio thingy " IA Cosmetologist/ M.U.A/ Antique collector/ anything victorian/ dog mom/ fall obsessed " )
Chaosemerald
Jeg er 16 år og kommer fra Danmark. Min main mode er Taiko, fordi jeg har mistet interessen for osu!standard og CtB.. men jeg spiller Mania nogle gange (mest 4k og 5k). Nårh jo, og så er jeg også en kæmpe britophile/teaboo :3
Endie-
Heyo :D

My name is Erik (kinda obvious i guess)and I live in southern Norway.
I'm currently 15. Birthdate 21.12.99
I would say I spend the majority of my days indoors playing Osu!. I'm a standard mouse player dreaming of improving, so that I one day can play as good as senpai Kriers :D
If I'm not playing Osu, I'm probably in school lol
Send me a PM ingame if you want to play!

Edit: kriers told me not to call him senpai
RIP senpai 2015-2015
Gumpy

erikG wrote:

senpai Kriers
RIP senpai

Velkommen I guess.
Endie-

Gumpyyy wrote:

erikG wrote:

senpai Kriers
RIP senpai

Velkommen I guess.
ikr so sad ;_;
og takk :D
CXu
kriers*
Endie-

CXu wrote:

kriers*
That moment when you write your senpai's name wrong ;_;
lol takk for rettingen CXu <3
efdu_DELETED
Hei, jeg heter Tristan. Jeg er 13 år og jeg bor i London, England. Jeg fra England, Wales og Norge og jeg pleide å bo i Norge før jeg flyttet tilbake til England litt over ett år siden. Jeg liker osu og språk :)
Sylt_old
Hallå, Mitt namn är Sylt.
Är 17 år och bor i Göteborg.
Fukita
My (stupid) nickname is Fukita.

My name is Pepe (yes really).

I'm 11 years.

Living in Leipzig, Germany.

Why I'm posting this here? Because I'm intrested in Scandinavia. ._.
Cheeriozz
Hallo! :D
Sier ikke mitt fulle navn her for obv reasons, sååå....
Nickname - Cheer..? XD Hva enn dere vil kalle meg.
Jeg bor i Sogn og Fjordane, nær Florø, men er født og oppvokst i Bergen. Blir 15 i år, jente, har en hund som heter Zero, osv osv...
Er generelt en kjedelig person ^w^
Endie-

Cheeriozz wrote:

Hallo! :D
Sier ikke mitt fulle navn her for obv reasons, sååå....
Nickname - Cheer..? XD Hva enn dere vil kalle meg.
Jeg bor i Sogn og Fjordane, nær Florø, men er født og oppvokst i Bergen. Blir 15 i år, jente, har en hund som heter Zero, osv osv...
Er generelt en kjedelig person ^w^
Velkommen til skandinavien! ingen som er kjedelige her! c:
Osten
Osten

I'm 16 years old

Living in Värmdö, Sweden

my main mode in osu is Catch the beat and i am the guy that allways play with DT bc i can`t play without it anymore :/
Racso00
Död tråd ej?

Tjohej, 16 år gammal.

"Mainar" Mania, men börjat köra mer std. 23 något I Sverige. (Orkar inte hålla koll)

Nja, var inte mycket mer än så.
Usui Takumi-kun
Er en liten Kid som svetter osu fra tid til annen
WubWubWaffle
Hej
Mit navn er Asger og jeg er 12 år gammel

Derfor tror jeg at jeg nok er den yngste her i Skandivanien.
Peronsoda
Whew checking in here felt like walking into a ghost town.
So i might aswell contribute a little to the thread, and make my introduction the my neighbours!

My name is Jonathan and i am a 22 years old cat girl from Sweden (i promis, my rl name is just a cover 8-) )
Been into this game for 3+ years starting with the regular osu mode which i got decent at, S ranking 4-5 star maps with mouse & kb fairly reliably.
Taken a lot of breaks from osu aswell and now im mostly into the mania 4k mode which imo is a lot of fun, even though im bad at it ^^
(never played anything similar before though)

I mostly enjoy nerdy things with a few exceptions, games, anime, manga etc etc are right up my alley.

Never really posted anything in the forums and i have mostly been lurking around. Recently however ive changed my mindset a little thinking, hey it cant harm to be social-ish rite? So i will probably post a little here and there :D

*checks wrist watch, and im done!
quickly bows and runs away~
roufou
saesqa
heeejej
Wortal
Hej hej!
Vad trevligt att det finns ett skandinaviskt område här.
Jag har redan introducerat mig i introduktionssubforumet, men det är roligt att få presentera sig själv igen lol. Jag är svensk och nitton år gammal. Såatteh... jag gillar musik, manga och datorspel. Jag är intresserad av språk och att rita.
Började spela osu! på riktigt för några dagar sedan men jag provade spelet för första gången förra året, det var då som jag registrerade mig.

vad
roligt
att träffas :::::D
Osten
Pog dead af ;)))))))))))
SA ST
i live in helsingborg
MasuoPC
Nick: MasuoPC

Name: Masuo Ritter (very creative with names as you can tell)

Age: 22!

Lives in Gilleleje, Denmark.


Interests: Now usually, I would love to write essays here about things I love to do. But to be fair, there's not much to say anymore! I love building keyboards, and I build them quite often for my friends. I also like music, but who doesn't?? I do like to play a lot of cod and osu as well. When I don't have work that is. Nice to see the forum!

Hope everyone who reads this will have an awesome year, grind the PP and get the desired rank u wanna achieve this year! :D
Wulfzz

MasuoPC wrote:

Nick: MasuoPC

Name: Masuo Ritter (very creative with names as you can tell)

Age: 22!

Lives in Gilleleje, Denmark.


Interests: Now usually, I would love to write essays here about things I love to do. But to be fair, there's not much to say anymore! I love building keyboards, and I build them quite often for my friends. I also like music, but who doesn't?? I do like to play a lot of cod and osu as well. When I don't have work that is. Nice to see the forum!

Hope everyone who reads this will have an awesome year, grind the PP and get the desired rank u wanna achieve this year! :D
Welcome to the club!
Please sign in to reply.

New reply