forum

OWC 2017 - Team & tryouts

posted
Total Posts
11
Topic Starter
n0ah

Introductie


Zoals bij de meeste mensen wel bekend is maak ik dit jaar het team voor OWC met wat hulp van de andere spelers die al vast staan: jackylam5, Pittigbaasje, Ahmnesia & Lazer (met mij erbij 5 van de 8 dus).

We ervoor gekozen om gesloten tryouts te houden om de laatste 3 plekjes in het team te vullen. Dit houdt in dat we een lobby maken met alle kandidaten en die laten we een custom mappool spelen die aansluit op wat wij denken nog nodig te hebben voor het team.

Tryouts



De tryouts zullen plaatsvinden op 26 & 27 augustus om 15:00 (stuur me even een berichtje als je er niet bij kan zijn)



We hebben ervoor gekozen om naar 5 dingen te kijken bij het selecteren van spelers die we willen tryouten:

Is deze speler goed? - vooral door te kijken naar wat voor scores ze hebben & hoeveel tries dat kost

Kan deze speler de dingen die wij willen hebben? - het heeft geen nut om te zoeken naar wat we al hebben

Heeft deze speler tournament experience? - zelfs als je heel goed bent kom je nergens als je onder de nerves bezwijkt

Hebben wij het idee dat deze speler gemotiveerd is? - zonder vertrouwen dat je komt opdagen en de pools oefent heeft jou tryouten geen zin

Heeft deze speler zich goed gedragen? - kijken naar of je je netjes hebt opgesteld dit jaar tegenover iedereen & zekerheid dat je geen negatief effect hebt op teamgeest

Uitgenodigden

  1. Gumi Rin
  2. Lilily
  3. Kyshiro
  4. Mr HeliX
  5. HighTec
  6. GladiOol
  7. sk0
  8. SJ-Sama
  9. Synchrostar
  10. Timpai
  11. taku
  12. Viveliam
Sta je niet op de lijst en ben je het daar niet mee eens? Dan heb je een week (tot 23 augustus 23:59) om de hele mappool op scorev2 met minstens 97% en de bijbehorende mods te FCen & me daar bewijs van in een forum message te sturen. Dan zullen we je een uitnodiging te sturen. (als er eentje ontbreekt is dat niet erg hoor)

jackylam5
hype tryout again :D
Topic Starter
n0ah
Ohja vergeten te melden dat we ook hebben gekeken naar je nationale en internationale aanwezigheid, als in hoe goed kent iedereen je
Tim Scam
Hype, let's go! Good luck naar de rest die meedoet en moge de beste en minst nerveuze spelers in OWC spelen!
wooz
Gl iedereen!

Also 3x ar8 bij hidden maar geen ar8 bij nomod?
Topic Starter
n0ah
ar8 nomod kan jacky accen maar HD niet 8) dus daar moeten we een extra man voor hebben
Ahmnesia
Kben benieuwd wie in het team komen dit jaar ik heb er al veel zin :)
Finch
Een OWC zonder HD Wizard big_child is geen OWC.
Halzyn
hyyyype, succes boys
Synchrostar
z
Mr HeliX
hype
Please sign in to reply.

New reply