forum

Norge for OWC #7, 2016

posted
Total Posts
16
Topic Starter
Tobi
ALLE SOM ER INTERESSERTE I Å VÆRE MED MÅ REGISTRERE SEG HER INNEN 16. OKTOBER

Hei alle sammen!

November er rett rundt hjørnet og alle vet det betyr osu! World Cup! Siden det gikk så utrolig bra ifjor hvor vi endte opp på en stolt cxuendeplass, tar jeg på meg rollen som lagkaptein igjen.

Turnerningen fungerer veldig likt alle andre år. Hvert land stiller opp med 4 spillere som skal konkurrere mot hverandre i en multiplayer kamp. Sangene som skal spilles blir valgt ut av årets mappool organisører, som i år er "Asahina Momoka", "Okorin" og "Skystar".
I mappoolet vil man kunne velge mellom Nomod, Hidden, Double Time, Hard Rock og Freemod. I FreeMod poolet vil man kunne velge mellom en kombinasjon av Hidden, Hardrock eller Hidden+Hardrock. Skulle stillingen bli uavgjort må vi spille et Tiebreaker map. Tiebreaker mappet pleier å være en god del vanskeligere enn resten av mappene i poolet og går også under Freemod reglene.

Hvis du er interessert i å være med er det viktig at du ikke får angst av å spille foran veldig mange mennesker. Seertallet pleier å være rundt 2000+, så hvis du blir veldig nervøs under press, er nok ikke dette noe for deg

Det er kun 2 kriterier for å kunne være med:
  • Ranken din må være minst #5000.
    Du kan ikke ha brutt Community Rules de siste 12 månedene (Mindre silences gjelder ikke).


Registreringen fungerer slik:
  • Registreringen starter 2. oktober og varer til og med 16. oktober.
    Hver spiller som oppnår kravene til å være med må registrere seg på en link, hvor du da vil bli lagt til en liste som jeg da får tilsendt.
    Jeg vil deretter bestemme 8 spillere som jeg mener vil kunne bidra mest til laget. Dersom du blir valgt vil jeg ta kontakt med deg.


Alle reglene finner du her.

Gjerne skriv i tråden hvis du er interessert i å være med.
CXu
Først
Sebu

CXu wrote:

Først


nei du var nummer CXu
-GN
Post #2 for Sunnmøre
Hundur
Hei og hå
314159265358979
heisann hoppsann og sånn
Warrock
ja
-XD
hiv og hoi snart er skatten vår
KinomiCandy
lol
-HM
hvem sletta kuken min
Vivibes
post content here
CXu

-HM wrote:

hvem sletta kuken min
Millhi.
Du kan få en silence også om du vil ha en.
yam_old_1
norske gutter skall ikke spill OSU! x-D

ot: gl norge xdd
Afrodafro
memes
Dashie
julebrus
Dare
sant
Please sign in to reply.

New reply