forum

[Winner: Lazer] Dutch osu! Cup 2017

posted
Total Posts
106
Topic Starter
n0ah

Welkom bij het eerste jaarlijkse Nederlandse osu!kampioenschap



JOIN DE DISCORD ANDERS KAN JE NIET MEESPELEN
HIER STAAN DE MAPPOOL EN SCHEMA'S OOK OP


Introductie

  1. Dit is een nationaal toernooi, om deel te kunnen nemen moet je de Nederlandse taal beheersen en in de Nederlandse nationale leaderboards staan.
  2. Dit toernooi is 1 tegen 1 en werkt met double-elimination.
  3. Het aantal spelers ligt aan het aantal inschrijvingen. Het minimale aantal deelnemers is 16, maximaal 64.
  4. Er is geen minimale rank die je moet zijn om je te kunnen inschrijven. Mocht het zo zijn dat er meer dan 64 inschrijvingen zijn, dan vallen de laagste af.
  5. Alle tijden zijn volgens de Nederlandse tijdzone.
  6. Om deel te kunnen nemen moet je de discord server joinen.

Planning



Als er niet genoeg registraties voor een fase zijn worden alle andere fases naar voren geschoven

  1. Registratie: 11 maart t/m 26 maart
  2. Laatste 64: (Best of 5) 31 maart, 1 & 2 april (pas bij 32+ inschrijvingen)
  3. Laatste 32: (Best of 7) 7, 8 & 9 april (pas bij 16+ inschrijvingen)
  4. Achtste finales: (Best of 7) 14, 15 & 16 april
  5. Kwartfinales: (Best of 9) 21, 22 & 23 april
  6. Halve finales: (Best of 9) 28, 29 & 30 april
  7. Bracketfinales & Grand finals: (Best of 11) 5, 6 & 7 mei (als deelnemers dan eindexamens hebben kan dit verzet worden)

Regels


  1. Als een speler 15 minuten na aanvang van zijn/haar match nog niet aanwezig is, wordt het als verlies geteld.
  2. Als een speler 5 minuten of langer niet reageert zonder toestemming te krijgen om AFK te gaan tijdens een match, wordt het als punt voor de tegenstander geteld.
  3. De game mode is Head-to-Head en het toernooi wordt op score v2 gespeeld.
  4. In elke fase mogen beide spelers 1 warm-up kiezen. (Maximaal 4:59 in lengte).
  5. In elke fase mogen beide spelers 1 map bannen.
  6. Behalve nomod mag je niet 2 keer achter elkaar een map uit dezelfde mod bracket kiezen
  7. De hoogste roll krijgt eerste ban & eerste pick.
  8. Bij freemod moeten beide spelers minimaal 1 mod kiezen (uit HD en HR), allebei mag ook.
  9. Als een speler failt telt zijn/haar score alleen als hij/zij daarna weer levend wordt.
  10. Pas bij 2x verliezen lig je uit het toernooi.

Hoe je je moet inschrijven


Laat een reactie op deze forum post achter waarin je:
  1. [naam] vervangt met jouw osu! naam. (voorbeeld: n0ah)
  2. [discord] vervangt met jouw discord naam en tag. (voorbeeld: n0ah#0000)
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.

Spelernaam: [b][naam][/b]
Discord naam en tag: [b][discord][/b]


Join daarna de discord server. (https://discord.gg/u6j4Mtu)

Prijzen




Mocht je willen bijdragen aan de pijzenpool, stuur me dan even een berichtje zodat we je kunnen toevoegen aan de post.

Prijzen worden betaald door: Yihwa, n0ah, jackylam5 & WhatTheHai.

Eerste plaats:
5 maanden supporter, een badge voor op je profiel (dat ziet er zo uit) & de eer van Nederlands kampioen zijn.

Tweede plaats:
2 maanden supporter.

Derde plaats:
1 maand supporter

Ook word er alvast wat prescouting gedaan voor OWC 2017, zet dus je beste beentje voor om je kans om mee te mogen doen te vergroten!

Tournament staff


Host: n0ah
Co-Host: jackylam5
Streamer: jackylam5, Sartan, Synchrostar
Commentator: n0ah, Sartan
Designer: Jarvis
Mappool selector: n0ah, jackylam5, Kaifin
Mappool tester: Elysion, Monko2k, MoeYandere, DigitalHypno
Referees: n0ah, jackylam5, Sartan, Wesley, Yazzehh, minorman4, Pvm Blueboy,
LefafeI
Scheduling: n0ah, jackylam5, Xiao Xiao
jackylam5
HYPE
Synchrostar
wat de neuk
Megumj
TE GEK!
TensaiRhythm
glgl
Swerro
I wish I spoke this language >.<
Swerro
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Swerro
Discord naam en tag: Swerro#4361
wooz
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: wooz
Discord naam en tag: wooz#6739
Wesley

Oei boze noah moeten we niet hebben
Spelernaam: Wesley
Discord naam en tag: Wesley#2772

Krijgen we wel badges????
Topic Starter
n0ah

Wesley wrote:


Oei boze noah moeten we niet hebben
Spelernaam: Wesley
Discord naam en tag: Wesley#2772

Krijgen we wel badges????
Ik ga het gewoon proberen ook al is het de eerste maar waarschijnlijk word het een maandje of 2 supporter



en de titel van nederlands osu kampioen natuurlijk
Sartan
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Sartan
Discord naam en tag: Sartan#3815

lekkere spam pik xddddddddddddddddddddddddd
Flarezi
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Flarezi
Discord naam en tag: Flarezi#4266
Vivyanne
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: HighTec
Discord naam en tag: Hi Tec !! xd#9026
Frans Bauer
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: [marty45]
Discord naam en tag: [Marty#1424]
Syph
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Syph
Discord naam en tag: Syph#9974

(:
Megumj
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Geertje
Discord en tag: Geertje19#4757
Damnjelly
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Damnjelly
Discord naam en tag: Damnjelly Jellydong#7525

en ik had al niet genoeg discord servers :I
Viveliam
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Viveliam
Discord naam en tag: Viveliam#1354
Lazer
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: Lazer
Discord naam en tag: Lazer#0984
- Puffiya
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat als ik niet in de discord server zit ik niet mee mag doen met het toernooi.

Spelernaam: - Puffiya
Discord tag: Wendy#2357
show more
Please sign in to reply.

New reply