forum

[Winner: jackylam5] Dutch osu! cup 2018

posted
Total Posts
76
Topic Starter
n0ah

Welkom bij de tweede jaarlijkse editie Nederlandse osu!kampioenschap



JOIN DE DISCORD ANDERS KAN JE NIET MEESPELEN
HIER WORDEN DE MAPPOOLS EN SCHEMA'S OOK GEANNOUNCED


Introductie

  1. Dit is een nationaal toernooi, om deel te kunnen nemen moet je de Nederlandse taal beheersen en in de Nederlandse nationale leaderboards staan.
  2. Dit toernooi is 1 tegen 1 en werkt met double-elimination.
  3. Het aantal spelers ligt aan het aantal inschrijvingen. Het minimale aantal deelnemers is 16, maximaal 64.
  4. Er is geen minimale rank die je moet zijn om je te kunnen inschrijven. Mocht het zo zijn dat er meer dan 64 inschrijvingen zijn, dan vallen de laagst gerankte spelers af.
  5. Alle tijden zijn volgens de Nederlandse tijdzone.
  6. Om deel te kunnen nemen moet je de discord server joinen.
  7. Niet op komen dagen zonder melding betekent dat je volgende editie niet mee mag spelen


Planning



Als er niet genoeg registraties voor een fase zijn worden alle andere fases naar voren geschoven
RESCHEDULEN MINSTENS 24 UUR VAN TE VOREN AANGEVEN EN NIET VERDER TE VERZETTEN DAN DE WOENSDAG VAN DE WEEK ERNA


  1. Registratie: 10 maart t/m 1 april
  2. Laatste 64: (Best of 5) 6, 7 & 8 april (pas bij 32+ inschrijvingen)
  3. Laatste 32: (Best of 7) 13, 14 & 15 april (pas bij 16+ inschrijvingen)
  4. Achtste finales: (Best of 7) 20, 21 & 22 april
  5. Kwartfinales: (Best of 9) 27, 28 & 29 april
  6. Halve finales: (Best of 11) 4, 5 & 6 mei
  7. Bracketfinales & Grand finals: 11, 12 & 13 (Best of 13) (als deelnemers dan eindexamens hebben kan dit verzet worden)


Regels


  1. Als een speler 15 minuten na aanvang van zijn/haar match nog niet aanwezig is, wordt het als verlies geteld.
  2. Als een speler 5 minuten of langer niet reageert zonder toestemming te krijgen om AFK te gaan tijdens een match, wordt het als punt voor de tegenstander geteld.
  3. De game mode is Head-to-Head en het toernooi wordt op score v2 gespeeld.
  4. In elke fase mogen beide spelers 1 warm-up kiezen. (Maximaal 4:59 in lengte).
  5. In de groepsfase mogen beide spelers 1 map bannen.
  6. In de RO32-fase mogen beide spelers 2 maps uit verschillende mod brackets bannen.
  7. Vanaf de RO16-fase mogen beide spelers 2 maps bannen.
  8. Behalve nomod mag je niet 2 keer achter elkaar een map uit dezelfde mod bracket kiezen
  9. De hoogste roll krijgt eerste ban & eerste pick.
  10. Bij freemod moeten beide spelers minimaal 1 mod kiezen (alleen HD en/of HR), allebei mag ook.
  11. Als een speler failt telt zijn/haar score alleen als hij/zij daarna weer levend wordt.
  12. Pas bij 2x verliezen lig je uit het toernooi.


Hoe je je moet inschrijven


Laat een reactie op deze forum post achter waarin je:
  1. [naam] vervangt met jouw osu! naam. (voorbeeld: n0ah)
  2. [discord] vervangt met jouw discord naam en tag. (voorbeeld: n0ah#0000)



Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.

Spelernaam: [b][naam][/b]
Discord naam en tag: [b][discord][/b]



Join daarna de discord server. (https://discord.gg/u6j4Mtu)


Prijzen


(badge design TBA)


Mocht je willen bijdragen aan de pijzenpool, stuur me dan even een berichtje zodat we je kunnen toevoegen aan de post.

Prijzen worden betaald door: Kut, Drerrie, Eagledoge, Aries en ikzelf

Eerste plaats:
9 maanden supporter, een badge voor op je profiel (dat ziet er zo uit), een steam game van 50 euro of minder & de eer van Nederlands kampioen zijn.

Tweede plaats:
6 maanden supporter.

Derde plaats:
2 maanden supporter.

Vierde plaats:
1 maand supporter.

Ook word er alvast wat prescouting gedaan voor OWC 2018, zet dus je beste beentje voor om je kans om mee te mogen doen te vergroten!


Tournament staff


We zoeken nog mensen, dus als je wilt staffen stuur ons even een berichtje in de discord server!
(als je meespeelt mag je alleen commentaten, streamen of designen)

Host: n0ah
Co-Hosts: Sartan, Wesley & Synchrostar
Streamers: Sartan, Synchrostar, jackylam5 & Cavoeboy
Commentators: n0ah, Sartan, jackylam5, Blue-Orb, GladiOol, DigitalHypno, Halzyn, Yoeri, Synchrostar & Timpai
Designers: Aries
Mappool selector: n0ah, DigitalHypno & Tim Scam
Referees: n0ah, Wesley, Synchrostar, Yazzehh, DigitalHypno, Timpai, Wiqued & Linz9r
Scheduling: n0ah, Wesley & Sartan
cavoeboy
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: cavoeboy

Discord naam en tag: cavoeboy#0001
Aries
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Aries

Discord naam en tag: Aries#5675
jackylam5
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten hoe ik moet copy pasten en dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: jackylam5

Discord naam en tag: jackylam5#7125
Viveliam
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: GiraffekNuL

Discord naam en tag: Viveliam#1354
Mr HeliX
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.

Spelernaam: Mr HeliX
Discord naam en tag: Mr HeliX#8162
wooz
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: grasmaaier

Discord naam en tag: wooz#6739
sunui
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: brain damage

Discord naam en tag: Miu#0477
Poitard
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Poitard

Discord naam en tag: Jorn | Poi#7785
Chatie
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Chatie

Discord naam en tag: Chatie#5126
Senzeeh
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Senzeeh

Discord naam en tag: Senzeeh#0223
noLife
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving niet en geef ik niet aan te weten dat ik wel mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server sta.


Spectatornaam: N0-L1F3

Skype naam en tag: N0-L1F3#5477
wessel_osu2
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: [Orangebanana]

Discord naam en tag: [BananaOrange#0227]
GladiOol
Met deze post bevestig ik mijn autisme en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discrord server zit.

Spelernaam: GladiOol
Discord naam en tag: GladiOol#6158
[ Sophie ]
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Yumimi

Discord naam en tag: Yumi#3105
oelewapper
.
Lico
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Lico

Discord naam en tag: Lico#7163

(gimme that low seed)
Yosei
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Yosei

Discord naam en tag: yosei#8440
Syph
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Syph

Discord naam en tag: Syph#7497
Maanbal
Met deze post bevestig ik mijn inschrijving en geef ik aan te weten dat ik niet mee mag doen met het toernooi als ik niet in de discord server zit.


Spelernaam: Maanbal

Discord naam en tag: Maanbal#7431
show more
Please sign in to reply.

New reply