forum

TERA-Rising ~

posted
Total Posts
152
Topic Starter
zertap
Kerään listaa accounteista kerään tähän:
Saatte pistää pienen kuvankin, rajatkaa se hahmoon. Tietoja pitäisi olla: race, sukupuoli, classi ja nimi.
(LvL en laita muutakun merkin sitten jos 60, muuttuu niin nopeasti)

Zertap:
Killian:
Cryanne: Elin Archer
Inuoshiri: Elin Lancer
Kitsuki[60]: Elin Sorcerer

Zuras:
Riathen: Female High Elf Warrior (lvl 56, tuskin levutan ikinä)
ReZero:
Killian:
Rezeros: Elin Slayer
Valentiino:
Killian:
Valentiino[60]: Male High Elf Mystic
GeGGuli
Killian:
Thegegguli: Elin Sorcerer

Zuras:
Anus: Elin Priest(?)
AnimuRotta
Killian:
Isao[60]: Elin Slayer
Valentiino
Ei vaikuta hyvältä tuo Essenialle meno, PCC slotit ovat jo täynnä ja he pyrkivät vain vähentämään ihmisiä sieltä, ettei ihmisten tarvitsis jonottaa _kauhean_ kauaa :|
Topic Starter
zertap
niin.. ainut vaan kun kilta ja kaverit sinne menossa... Frogsterin vika kun vain yksi EN pvp servu auki.. huomenna tulee lisää slotteja ja kyllä sinne päästään kun aukeaa klo 4 tuo headstart.. ärsyttävä tuo Frogster kun mokailee niin helkkaristi.

edit:betassa oli siis vain yksi
Valentiino
Nyt on jo toinen PvP en servu ollut PCCtä varten kauemmin auki. Mutta ei hyvältä vaikuta silti, liian moni menossa Essenialle. Tuntuu, että sinne menolla saa itselleen vain jonotusta

P.S. Threadin nimen voisi muuttaa, TERA-Online. Yleistä keskustelua.
Nykyinen muoto häiritsee jostain syystä
Topic Starter
zertap
tiedän tunteen, voithan toki käyttää tämän pcc tilaisuuden tehdäksesi sinne toiselle pvp servulle charan jos et välitä uudelleentekememisestä, oikeastaan voisit noin tehdä sitten täysin saman kun suunnittelet ensiksi :)
ja nimi muutettu.
Valentiino
Noh, on jo ihan hyvin suunniteltu hahmo kasassa, jonka loin toisaalle. Klo 16:00 huomenna nähdään sitten mikä on tilanne. Jos tulee vähänkin jonoa Essenialle, niin vaihdan serveriä. En pilaa pre-access levutustani jonottamalla =D
Topic Starter
zertap
Toivotaan tosiaan että ne ei nyt tuotakin pilaa... vähän amotöörimäisiltä vaikuttavat.. Ostovahvistuksessakin oli sekä sivuilla että email versiossa paloja koodista näkyvissä. ja paljon muita mokia joita en jaksa nyt luetella tässä :D
Valentiino
Oh well, Frogster kyseessä, niin mitäpä siinä nyt odottaakaan. Ihan odotettavissa tälläiset ongelmat, valitettavasti :(
thelewa
en pelaa, huono peli
Valentiino

ragelewa wrote:

en pelaa, huono peli
Pelaan, vaikka onkin huono peli.
thelewa
ei pöyri mun koneella :ddddddddd
Pegram
Original post:
SPOILER
En oo vielä pelannut kun kahtena päivänä vähän ja ilmesesti ihan väärällä servulla ja olen vasta level 13

Ja täällä ei ole edes keskusteltu aiheesta 5 päivään
_________________________________________________
Heitän sit itekin tänne ekaan postaukseeni infoa ettei tartte myöhemmin etsiä viestejä jos ja kun päivittelen. Tuossa se Rezeros-hahmoni, gear nyt tosiaan vaihtuu niin usein ettei varmaan paljoa järkeä päivittää kuvaa ennen kuin pääsee lähemmäs sitä maksimitasoa.
Valentiino
Viimeiset 5 päivää oli ahkeraa levelausta. Lvl 38 saavutettu, gearia tuli hommattua ja proffat maxattua tuona pre-access aikana. Pelasin n. 78h, olen ihan tyytyväinen
Pegram
Mä oon pelannut jotain max 3 tuntia GG. Pistän muuten just tasan nyt auki, anti olla suunnitellun tanssipelauksen :l

vai onko se suljettu nyt

ja pitäskö mun vaihtaa servua, oon sillä ylimmällä PvE:llä
Pegram
Perkele
anti olla sit
Valentiino
Suljettuna on. Ja infona, pelailen sittenkin tuolla EN Essenialla (PvP), jonotusajat on välillä (klo 18-21 aikaan) n. ~1h luokkaa, mutta sitten saakin sen 1h xp bonuksen itselleen :P

EDIT: Hereillä ollaan jostain syystä, jos sitä koittais saada jotain tuottavaa aikaan ennen servujen avautumista
Valentiino
Also, mumbleni on teraajien käytettävissä~
MasennusTuuba
Ohjelma: Mumble
Host: masennustuuba.servegame.com
Portti: 64738
Pegram
Essenialle kun pyrkii (en tehnyt sinne headstartissa hahmoa) niin sanoo että "The server is already full. Please try one of the other servers." tjvs. Tarkoittaako etten pääsekään tekemään hahmoa sinne?
Valentiino

ReZero wrote:

Essenialle kun pyrkii (en tehnyt sinne headstartissa hahmoa) niin sanoo että "The server is already full. Please try one of the other servers." tjvs. Tarkoittaako etten pääsekään tekemään hahmoa sinne?
Juurikin näin :( kestää jonkin aikaa, että serverit tasoittuvat ja essenian ovet avataan jälleen,

(Ensimmäinen tauko, hakkasin 38-42 lähes putkeen :D)
Pegram
>Essenialle tulee tilaa
>Jonotan 75 minuuttia
>Alan luoda hahmoa, peli crashaa
>Jonotusta lisää 93 minuuttia

Joo vittu kiitos frogster.
show more
Please sign in to reply.

New reply