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Hedley - Never Too Late

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Sonnyc
This beatmap was submitted using in-game submission on 2009년 2월 26일 목요일 at 오후 10:40:41

Artist: Hedley
Title: Never Too Late
BPM: 114
Filesize: 3938kb
Play Time: 03:46
Difficulties Available:
  1. Easy (0.98 stars, 142 notes)
  2. Normal (3.02 stars, 224 notes)
Download: Hedley - Never Too Late
Information: Scores/Beatmap Listing
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Hello?
This is my first beatmap.
Bmin11 has made the normal and hard, so I tried easy.
Please tell me if there is any mistakes or errors.
Thank you.

[update 1] added normal version
[update 2] changed timing error in easy
[update 3] level increased
[update 4] changed slider errors
[update 5] change timing errors, decrease level
[update 6] change timing errors
[update 7] longer distance between notes
[update 8] add new sounds to notes
Behon
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
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Sonnyc
sorry for that point, but if not,
that song can't maintain the level fire 2.17(It becomes 1... something)
well, I guess I'll change, and add the hard version
minyeob
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.

Topic Starter
Sonnyc
ahh, man
actually, I was worrying that, but I just ignored it;;
but matching the timing same was ignoring the music!
umm, maybe I'll put that somewhere else
and.. how can I increase the fire level!!!

Download: Megurine Luka & Megpoid GUMI - Happy Synthesizer (JokerHakase) [(Update)].osu
minyeob
Hey..... You have a big problem.
bmin11 has a same beatmap.
So If your beatmap get ranked, bmin11's beatmap can't get ranked. Okay?
So you have to work with bmin11.
I don't want to use English on this thread. Korean go!

알타이렌님하고 같은 비트맵을 만드셨군요. 그러면 겹치게 되서 곤란해집니다. 1명이 먼저 Ranked가 되면 다른 1명은 꽝이 되는 겁니다. 그래서 제안 하나 하겠습니다.
우선 1명이 주권을 포기해야 합니다. 님이 늦게 만드셨으니까 님이 양보하시는게 좋을 듯(꼭 그런건 아니구요)
님의 비트맵을 알타이렌님의 비트맵하고 합치는 겁니다.
[sonnyc's easy],[sonnyc's normal]을 알타이렌님께 드리는 겁니다. 그러면 우선권은 알타이렌님께 있어도 님이 만들었다는건 다들 알 수 있죠.

이제 수정 들어갑니다.
[Normal]
1.간격의 기준
20:322(1,2,3)-> 실질적으로는 아무 문제가 없지만! 되도록이면 모든 히트마크의 시간에 따른
간격을 통일시키는게 좋습니다.
18:218(1,2,3)보다 간격이 넓죠? 저 이거 때문에 매우 고생했습니다. 이거 고치라고 해서 간격만 고치는건데 30분이상이 소모되었습니다. 간격을 통일해주세요.
물론 님이 Ranked Beatmap에서 간격 통일이 안된 부분을 종종 보셨을 겁니다. 하지만 그건 드물게 쓰는 방법이고 이건 [Normal]입니다. BAT가 [Normal]에 이렇게 간격이 다르면 헷갈릴거라고 대부분의 간격을 통일시키라네요. 간격을 20:322(1,2,3) 또는 18:218(1,2,3)로 통일시켜주세요. 물론 모든 히트/슬라이드 마크를 말입니다.

2. 타이밍 불일치(슬라이더)
[Normal]-> 2:05:845(1)
대표적인 오류입니다. 가사가 "You know it"인데 it이라고 말하기 전에 슬라이드가 끝나군요.
1/4 Snap Divisor로 수정해도 타이밍 오류가 납니다. 죄송하지만 Slider Velocity를 1.20으로 바꾸시고 슬라이드 편집을 다시 해주세요. 회피가 불가피합니다.....(Easy,Normal 다) 또한 Easy의 Slider thick rate가 4나 되는군요...........
2로 수정해주세요.

님이 1차 수정을 하면서 오류가 많이 수정됬네요.하지만 지금 슬라이더와 기준간격이 이상해서 더 파고들어갈 수 없습니다. 슬라이더 편집, 기준 간격 편집 잘해주세요!
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If you can't make hard, I can make a minyeob difficulty for you.
[sonnyc's easy]
[bmin11's normal]
[minyeob's hard]
Hmmm....... That sounds great!
By the way, I spend 30 minutes! lol
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Sonnyc
mm.. maybe I should
edit the slider velocity to 1.20..
maybe it will take a long time!
well, I'm making hard now..
I would need to talk with bmin11
I've already changed the easy slider tick rate to 3..
(easy's max combo is 514, while normal is 414 something.. lol!)
talk you for your cooperation(?)
bmin11
bmin11's normal <-- hm? my beatmap is only a normal difficulty? I thought it would be harder then that...
Topic Starter
Sonnyc
yeah, too harder than a normal..
maybe he's meaning that he can make a harder one..
minyeob
You gave your beatmaps to bmin. Didn't you?
So you have to "Graveyard" this.
Call any BATs then graveyard this.
or
Reply on this thread like this. "Please graveyard this beatmap!" And they will graveyard this automatically.

Take care :)
BanchoBot
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