forum

Nekrogoblikon - Dressed as Goblins

posted
Total Posts
1
Topic Starter
Dada
This beatmap was submitted using in-game submission on quarta-feira, 15 de junho de 2022 at 18:44:21

Artist: Nekrogoblikon
Title: Dressed as Goblins
Tags: welcome to bonkers featured artist fa rock melodic death metal english ioexception deadcode ceo of osu ceo_of_osu nao tomori naotoshi lmt
BPM: 248
Filesize: 7246kb
Play Time: 03:19
Difficulties Available:
  1. Another (5,29 stars, 897 notes)
  2. Beginner (1,97 stars, 241 notes)
  3. Easy (2,28 stars, 317 notes)
  4. Extreme (6,91 stars, 1106 notes)
  5. IOException's Hard (3,93 stars, 659 notes)
  6. LMT's Expert (5,96 stars, 1185 notes)
  7. Nao's Insane (4,7 stars, 685 notes)
  8. Normal (2,92 stars, 456 notes)
Download: Nekrogoblikon - Dressed as Goblins
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
GMT stop deleting song lyrics from the comments challenge

spread:
B - me, E - me, N - me, H - IOException, I - Nao Tomori, A - me, E - LMT, EX - me

Apo11o / fieryrage

dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins dressed as goblins

bg source
Please sign in to reply.

New reply